Terapie SU JOK

Inspirujte se moudrostí předků a využijte sílu semínek, magnetů, barev a energií vzájemného působení sil čínského pentagramu. Su Jok je univerzální diagnostická a léčebná metoda, která zmírňuje bolest, pomáhá při úrazech, akutních i chronických onemocněních. Využívá systému podobnosti anatomie našeho těla, která se promítá na ruce a na noze.

Historie

Autorem metody Su Jok je jihokorejský vědec, profesor Park Jae Woo, který na základě hlubokých znalostí východní filosofie a medicíny, shromažďovaných tisíce let a medicíny západní zpracoval přehled léčebných alternativních metod a vytvořil v nich systém a řád. Jeho hlavní zásluhou je kompletní přístup v diagnostice a léčbě člověka. Jasně a srozumitelně sjednotil tři školy přírodní medicíny — indickou, čínskou a egyptskou.

Účel metody

Využívá systému podobnosti anatomie našeho těla, která se promítá na ruce a na noze. Jejím účelem je harmonizovat energie v těle a nastolit sebeuzdravují proces.

Lidská noha a ruka jsou zmenšené mapy našeho těla:​

Nahmatali jste si někdy v dlani nebo na chodidle bolestivý bod? Pokud se něco v organismu „pokazí“, na památku nám zůstane na těle místo, které po stisknutí bolí. Je to vlastně projekce organismu na konkrétní body a dráhy na rukou a nohou. Tyto bolestivé body se vyhledávají speciélní diagnostickou tyčinkou. Zdravý "akupunkturní" bod nebolí.

Průběh sezení a počet návštěv

Na základě symptomů vyhledáme základní body podobnosti, potom další body, které se můžou na daném stavu podílet. Při chronických stavech projdeme nejen základní systém, ale budeme pracovat v ještě v dalších mikrosystémech. Jakmile zmapujeme všechny účastníky, kteří se podílí na konkrétním stavu, budeme tyto body harmonizovat. Harmonizace probíhá pomocí moxování (prohřívaní bodů), přikládání semínek, magnetů, zakreslením různých barev atd.

Úvodní sezení trvá cca 60 minut. Odejdete s úkoly, které je potřeba pravidelně na ruce či noze provádět. Při akutních problémech stačí jedna návštěva. U chronických stavů je potřeba trpělivosti a pravidelnost návštěv. Pro zpracování problému je potřeba 5- 10 návštěv. Doporučuji po týdnu, nejpozději po 14dnech.

Kdy léčivá síla SU JOK pomáhá?

při akutních i chronických stavech jako např:

Upozornění:

Naše konzultace a doporučení nenahrazují návštěvu lékaře ani lékařské vyšetření. Nejsme oprávněny stanovovat žádné diagnózy ani předpisy.

Ačkoliv se můžeme opřít o mnohaleté zkušenosti s alternativními metodami a jejich kladném efektu/výsledku, všechny naše rady i doporučení jsou na Vaši plnou odpovědnost a na Vaše vlastní riziko. Pokud máte jakékoliv pochybnosti, konzultujte vše se svým ošetřujícím lékařem, abyste se sami ujistili, že námi navrhovaný způsob je pro Vás vhodný a bezpečný.

KINEZIOLOGIE BRNO

Upozornění: